- Mikä on normaali toimitusaika? Tavoitteenamme on tarjota mahdollisimman nopeita toimituksia. Yleensä toimitusaika on 2–10 arkipäivää tilauksen tekemisestä, ellei tuotteen sivulla toisin mainita. Jos kaikki tilauksesi tuotteet on merkitty "Lyhin toimitusaika", tuotteet lähetetään 1–3 arkipäivän kuluessa.
- Miten saan tietoa toimituksestani? Heti kun tilauksesi on matkalla, saat automaattisen viestin, jossa on seurantakoodi suoraan kuljetusyritykseltä. Tämä tekee toimituksen seuraamisesta reaaliajassa helppoa.
- Käsitteleekö teidän yrityksenne osatoimituksia? Lähetämme koko tilauksesi, kun kaikki tuotteet ovat saatavilla. Valitettavasti emme tällä hetkellä pysty jakamaan toimituksia. Jos haluat vaihtaa tuotteen, jota ei ole varastossa, ota meihin yhteyttä chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta keskustellaksesi vaihtoehdoista.
- Mitä kuljetusyrityksiä käytätte ja miten voin ottaa niihin yhteyttä?
Tässä ovat pääkuljetusyritystemme yhteystiedot:
DSV Ruotsi: 08-609 52 60
DB Schenker: 0771-40 40 46
Instabox: 010-206 90 01
- Voiko toimitusaika vaihdella tuotteen mukaan? Kyllä, toimitusaika voi vaihdella tuotteen mukaan. Huomioi mahdollinen tieto tuotteen sivulla koskien yksittäisten tuotteiden toimitusaikoja.
- Voiko joku muu vastaanottaa toimitukseni? Toimituksen yhteydessä sinun, vastaanottajan, on pystyttävä todistamaan henkilöllisyytesi. Jos joku muu vastaanottaa toimituksen puolestasi, hänen on pystyttävä todistamaan sekä itsensä että sinut. Vastaanottajaa ja toimitusosoitetta ei voi muuttaa jälkikäteen.
- Mitä teen, jos tuote on vahingoittunut kuljetuksessa? Merkitse vauriot rahtikirjaan kuljettajan kanssa, kun otat toimituksen vastaan. Vauriot tuotteessa ja pakkauksessa tulisi dokumentoida valokuvalla selkeyden vuoksi. Tarkista aina tuotteet ennen asentajan tai käsityöläisen varaamista.
- Mitä tapahtuu, jos toimituksessa on esteitä? Jos toimituksessa on esteitä virheellisten tietojen vuoksi tai et voi ottaa vastaan tavaraa, veloitetaan maksu. On tärkeää tarkistaa ja korjata kaikki tiedot ennen ostoa. Jos toimitus estyy ilman ilmoitusta, veloitetaan maksu rahtiyhtiön hinnaston mukaan.
- Mitä tapahtuu noutamattomille toimituksille? Noutamattomat lähetykset ovat postitoimipaikassa 7 kalenteripäivää ennen kuin ne palautetaan. Todelliset palautuskulut ja euro 20 veloitetaan noutamattomista lähetyksistä. Jos kadut ostosta ja haluat palauttaa tuotteen, nouda ensin paketti ja palauta se ohjeidemme mukaisesti.
- Varastovuokra kotitoimituksessa: Kotitoimituksessa veloitetaan varastovuokra seitsemännen päivän jälkeen siitä, kun tavara on saapunut lopputerminaaliin. Vastaa nopeasti ilmoitukseen ja ota tavara vastaan välttääksesi vuokraa. Huomioi, että jos kadut ostosta ja haluat palauttaa, nouda ensin paketti ja seuraa palautusohjeitamme Avokauppa/Palautukset-kohdassa. Vuokra vastaa rahtiyhtiön hinnastoa.
Kiitos, että valitsit meidät! Jos sinulla on lisäkysymyksiä tai tarvitset apua, ota yhteyttä asiakaspalveluumme chatin, puhelimen tai sähköpostin kautta. Pyrimme tekemään ostokokemuksestasi mahdollisimman sujuvan.
Lue lisää toimitusehdoista ostoehdoistamme.